Вт, 21.09.2021, 13:21
Приветствую Вас Гость | RSS

Главная | Регистрация | Вход
Меню сайту
Календар
Пошук
Актуальне
Реклама
Будівництво
Чтиво
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
Технології
Проекти
Bigmir
stadiums.at.ua
Главная » 2019 » Серпень » 31 » «Останнє шоу було найдорожчим – майже 30 тис грн». Як ультрас «Динамо» готують перформанси
14:58
«Останнє шоу було найдорожчим – майже 30 тис грн». Як ультрас «Динамо» готують перформанси

Фанати «Динамо» класно почали сезон. Розповідаємо, як їм вдаються такі яскраві модульні шоу.

Перше Класичне цього сезону запам’яталося не лише голами та атмосферою, а і крутим перформансом ультрас «Динамо».

Фанати організували пляжну вечірку на трибунах «Олімпійського» і так відсвяткували перемогу команди у Суперкубку України в Одесі над «Шахтарем».

«На першу домашню гру сезону ми влаштовуємо пляжну вечірку прямо на секторі! В програмі вечора перегони на надувних матрацах, дуелі на водяних пістолетах, поїдання кукурудзи на швидкість і звичайно ж, запальна шиза. Плавки, шльопки та голий торс – це ваш обов’язковий дрес-код. Беріть з собою друзів, рушники та чудовий настрій, і збираємось засмагати тут, на НСК «Олімпійський», – анонсували ультрас майбутнє шоу.

За креатив, модульні шоу і банери відповідає один із лідерів фанатського руху «Динамо» Олексій «Декстер» (на фото з мегафоном). Ви точно його чули – під час матчів він задає ритм на барабані у фан-секторі.

«Перф «Геть із пляжу», мабуть, найдорожчий для нашого руху. Лише сітка і мотузки обійшлись у суму більше 10 тисяч гривень, – розповів Олексій Tribuna.com. – Але вони лишаться нам на довгі роки і наступного разу не потрібно буде купувати. Ще десь 8 тисяч пішло на тканину і стільки ж на фарбу. Сумарно з усіма парасольками, стяжками, скотчем і рештою дрібних речей набігло майже на 30 тисяч. На жаль, ми не встигли реалізувати все задумане на цей матч, тому багато матеріалів лишилось на майбутнє.

Обговорення ідеї почалось ще за два місяці до гри, а реалізація зайняла півтора-два тижні. За цей час десь 30 людей доклали своїх зусиль до підготовки – хтось більше, хтось менше».

Вся краса на трибунах за рахунок самих фанатів – клуб фінансово ніяк не допомагає.

«Кожен перф унікальний, відповідно і кошторис кожного разу різний. Звичайно ж все організовуємо за свої кошти. Кожен фанат робить внески у спільну касу, купуючи атрибутику в нашому фанатському магазині. Єдина допомога клубу – це зателефонувати на НСК і домовитись, щоб нас допустили на стадіон для підготовчих робіт», – пояснює Декстер.

Матч проти «Олімпіка» проходив на День Незалежності. Ультрас добре підготувались і привітали українців зі святом крутим банером. На другий тайм вивісили ще один банер – «День бабака сурка?»

«Процедура підготовки до матчів стандартна і досить очевидна. Придумати ідею, намалювати ескіз, затвердити його серед своїх, купити тканину, прошити її, купити фарбу і почати малювати... Ну, а далі вже нюанси, які залежать від конкретного матчу. Долучитись до процесу можуть і ті люди, які не мають схильностей до малювання чи якоїсь творчості. Навіть банальне «потримати, принести, обрізати» – це теж допомога», – каже Олексій.

Після 2014-го почалася українізація підтримки і виникли патріотичні тенденції

«Зараз звучать українські заряди та пісні. До середини 2000-х, за деякими виключеннями, використовувалися ще союзні заряди.

Йде жваве оновлення, – говорив у 2014 році один із лідерів ультрас «Динамо» Андрій Коренівський. - Це власний вибір ультрас. Ми самі вирішуємо, що нам прийнятніше і як ми хочемо розвивати наш рух.

Такої атмосфери, як зараз у Києві, не було. Раніше ми зі всім стадіоном так не перекрикувалися. Звучали заряди на тему «Динамо», але таких патріотичних скандувань не було. Коли споукмен заводив, то йому відповідав сектор, але не весь стадіон. Зараз ситуація змінилася.

Не може кожна гра проходити яскраво. Такі шоу важко і затратно готувати. «Динамо» – «Шахтар» та «Динамо» – «Іллічівець» (тепер це вже «Маріуполь») – це зовсім різні матчі і різний настрій».

Один із спікерів ультрас «Динамо» Тарас Кузьменко у 2014 році також говорив про зміну вектору та самоідентифікацію. 

«Раніше фанати багато копіювали в англійців, італійців чи поляків. Зараз у нас інший вектор розвитку. Ми хочемо мати щось своє. Якщо пісні, то українські. До традиційної динамівської атрибутики можна додати елементи вишиванки.

Потрібно себе самоідентифікути, щоб люди знали, що це не просто рух зі Східної Європи, а українці. Ми дивимося, що коїться в інших країнах, але намагаємося мати власне обличчя».

Топ-10 перформансів «Динамо» за останні 5 років на думку авторів

«Важко було обрати якийсь топ, бо в кожне таке шоу вкладаєш душу, купу сил і вільного часу. Вони всі залишають свій відбиток у пам’яті», – говорить Декстер.

Геть із пляжу – «Динамо» – «Шахтар» 1:2, 2019 рік

ФФУ Мафія – «Динамо» – «Шахтар» – 2:1, 2018 рік

90-річчя клубу – «Динамо» – «Зоря» 1:2, 2017 рік

Біла шиза – «Динамо» – «Шахтар» – 0:1, 2017 рік

Аргентинська шиза – «Динамо» – «Ворскла» 1:0, 2016 рік

Як тебе не любити Києве мій – «Динамо» – «Волинь» 3:0, 2016 рік

Місиво з прапорів – «Динамо» – «Наполі» 1:2, Ліга чемпіонів, 2016 рік

Чемпіонський матч на 88-річчя клубу – «Динамо» – «Дніпро» 1:0, 2015 рік

Підтримуй найкращих – «Динамо» – «Шахтар» 0:3, 2015 рік

Пінопластове божевілля – «Динамо» – «Ріу Аве» 2:0, Ліга Європи, 2014 рік

Які ще акції влаштовували фанати

1. «Волю Павличенкам»

Акції протесту у справі Дмитра та Сергія Павличенків тривали кілька років. Ультрас «Динамо» та інших клубів долучилися до підтримки обвинувачених. У 2014 році Павліченки вийшли на волю. Верховна Рада звільнила їх, як політв’язнів.

2. «Хто замовив Катю Гандзюк?»

Активістка з Херсона товаришувала з ультрас «Динамо», ходила на сектор киян. Після нападу та смерті Каті фанати різних клубів вивішують на матчах банери з вимогою знайти замовників вбивства.

3. Червона картка Миколі Несенюку

Ультрас «Динамо» обурили заяви керівника департаменту по роботі з вболівальниками та журналістами власного клубу. На одному з матчів фанати спочатку показали плакати з цитатами Несенюка, а потім – червоні картки. Після протестів його перевели на іншу посаду.

4. Піро-шоу на 90-й день народження клубу

Багато фаєрів і диму. Після матчу з «Олімпіком» на стадіоні Лобановського фанати «Динамо» влаштували масштабне піро-шоу. Круте святкування ювілею клубу. Також вболівальники відзначили 15-річчя з дня смерті Валерія Лобановського.

5. Опудало Мораеса

Жуніор перейшов у «Шахтар» і накликав на себе гнів фанатів. Під час першого повернення футболіста на «Олімпійський» у складі нового клубу на трибуні повісили манекен у формі гірників. Виглядало моторошно. Мораес не реалізував пенальті наприкінці матчу.

Tribuna.com
фото: dynamomania.com, ultras.org.ua

=
Див. також:
Модульне шоу на матчі Динамо К - Борусія М



Просмотров: 456 | Добавил: stadiums | Теги: НСК Олімпійський, Стадіон Динамо ім. Лобановського, київ, Перфоманс | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
1 369darnica   (31.08.2019 19:02) [Материал]
Супер !!!!!!!!

2 tsyka   (05.09.2019 14:33) [Материал]
Норм

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Сайт управляється системою uCozПри использовании информации и материалов с данного ресурса, гиперссылка на stadiums.at.ua обязательна. Copyright MyCorp © 2021